wtorek, 24 lipca 2012

W toku.

Jeszcze nie wiem czy się dostałam, ale zalatwiam wszystko. Na jakby co. Jutro, w zależności od wyniku badania na obecność przeciwciał anty HBs, będę mieć szczepienie. Domięśniowo - pewnie sama przyjemność. ;( Napisałam do jednego miejsca w Łodzi w sprawie badań lekarskich. Kombinuję gdzie iść do lekarza medycyny pracy, żeby załatwić wszystko szybko i bez zbednych komplikacji. Tak, żeby mieć w piątek wszystko z głowy i móc zacząć się pakować.  ;))

No bo dostanę się, prawda?????? ;(
Nie będzie żadnego błędu w systemie? Czy punkty...?

Wiem, że głupiutkie te moje niepokoje. :(

5 komentarzy:

  1. Na pewno się dostaniesz babo! :))
    A co do szczepienia ewentualnie trochę poboli i przestanie ^^ Nie przejmuj się zatem :} I daj znać jak tam z rekrutacją :)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja 2 lata temu załatwiłam zaświadczenie w 15minut i 50zł :P Pomorska przy Kamińskiego, takie niebieskie szyldy, Apis-Med czy jakoś tak.

    Pozdrawia Ola z lekarskiego umed łdz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za namiary ;) Ola, o której moga sie pojawić listy?

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne, pozałatwiaj sobie szybko wszystko, byleby wcześniej, a potem ciesz wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń