niedziela, 29 kwietnia 2012

Wiosna.

Mmmm.. :) Przyroda wiosną mnie zachwyca. Mieszkam na wsi. Nie takiej gdzie ptaki zawracają etc. tylko takiej większej. :) Za domem mam pola i łąki. Nie moje, nie mamy gospodarstwa. Gdzieś w oddali jest sady, w którym kwitną na biało jabłonie. W moim ogródku również wiśnie rozwinęły już swoje pąki. Przed domem zazielenily się jarzęby i jarzębiny. Kilka lat temu tata zrobił budki dla ptaków. Te bardzo chętnie się w nich zadomowiły i teraz budzą mnie swoim ćwierkaniem. Aż chce się żyć! ;)
Moje ulubione wiosenne kwiaty to tulipany. :)) Później, gdy już przekwitną ich miejsce na liście ulubieńców zajmują konwalie majowe. Są jednym z powodów moich majowych wypadów do Puszczy. Ich woń mnie upaja. Jednak tam nie można ich zrywać, więc do wazonu wstawiam kwiaty z ogródka lub kupione na targu.

:) :) :)

Gdybym umiała pisać to stworzyłabym jakis hymn pochwalny dla przyrody. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz