piątek, 29 czerwca 2012

Wyników nie będzie :)

Fajnie, że we mnie wierzyliście :)
Matura zdana. Wynikami się nie pochwalę :) Podstawy wysoko, ale z rozszerzeniami już gorzej. Poprzeliczałam punkty na uczelnie, które mnie interesują i szans nie widzę :) Za rok może się uda :)

I kurcze cieszę się, że nie podkusilo mnie sprawdzić wyników w internecie. Rano już ciągnęło mnie do komputera, ale się powstrzymalam. W szkole też chciałam sprawdzić na komórce, ale nie pamietalam hasla. I bardzo dobrze. Myślę, że jakbym weszła o 00:00:01 to bym miała kiepską noc i ogólnie zwalony humor. A tymczasem poszłam na zakończenie odwiedzić znajomych i nauczycieli i moglam się razem z nimi śmiać i żartować :)

3 komentarze:

  1. "Z rozszerzeniami już gorzej" to znaczy ile? Po 80 procent? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. łeee, nie ma się czym przejmować ;)
    po prostu rok dłużej będziesz młoda ;) studia bardzo skutecznie przedłużają młodość, więc im później się na nie pójdzie, tym starość przyjdzie później :D
    a zresztą, rok nie wyrok, szybko zleci. wiem co mówię ;)
    i ciesz się wakacjami, bo ci się należą!

    OdpowiedzUsuń