czwartek, 28 czerwca 2012

Wyniki, wyniki, wyniki!!!!

Nie znam jeszcze. ;( Za niecała godzinę mogłabym je zobaczyć w internecie na zacnej stronie wyniki.komisja.pl, ale boje się bardzo... Nie wiem na ile mi to wyjdzie, ale teraz pójdę spać, rano wstanę, pójdę na zakończenie roku do LO spotkać się z ludźmi i potem odbiorę wyniki matur w szkole. Mam nadzieje, że nie skusi mnie wcześniej ;/

Nie wiem czy to przez zmęczenie czy przez stres, ale jest mi słabo. Boli mnie głowa i mam miękkie nogi. Fakt, że ostatnio się odchudzam i dziś dużo się chodziłam, było gorąco..
Niech mnie ktoś przytuli ;( Nawet już nie wiem co piszę ;//

4 komentarze:

  1. Spokojnie kobitko :} Będzie dobrze. Wdech, wydech, wdech, wydech :} Ty przynajmniej masz coś takiego jak wyniki.komisja.pl =} Ja nie i muszę czekać na telefon od mamy^^ Ale w sumie jestem nadzwyczaj spokojna, bo już mnie me porażki nauczyły, że nie powinnam czekać i się cieszyć :}

    Miłego dnia jutro! : ) I mam nadzieję, że pod wieczór napiszesz w wyśmienitym humorze! : )

    Pozdrawiam! : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam!
    Ja nie mogłem się doczekać i już punkt 00:00 sprawdzałem wyniki:) Jestem bardzo zadowolony i za Ciebie trzymam kciuki! Pozdrawiam:)
    www.fowme.wordpress.com (dawny lektom.blogspot.com) :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz o wynikach! Bo usycham z ciekawości :D
    Będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń