sobota, 17 listopada 2012

W przerwie od farmakologii. :)

Zaniedbałam bloga. Mea culpa, mea maxima culpa.
:)
Kilka słów wytłumaczenia. Bo to było tak ... Kiedy w glowie pojawiał mi się pomysł na notkę to zazwyczaj nie miałam czasu lub/i siły jej napisać. Albo coś zaczynało świtać w trakcie zajęć, ale potem w magiczny sposób ulatniało się i po powrocie do akademika nie chciało wrócić na swoje miejsce. Często fakt, że miałam napisać o czymś tam przypominał mi się na tyle późno, że materiał na post tracił datę ważności. ;) Przepraszam.

Teraz jest już trochę luźniej niż na początku roku. Skończyła się farmakologia i pedagogika. Mając rozeznanie na co ile energii mogę zmarnować, wiem jak dysponować czasem. ;-)

Muszę się pochwalić, że do ostatniego poniedziałku byłam ze wszystkimi zaliczeniami i kołami do przodu. Mój plan rozprawiania się ze wszystkim w pierwszym terminie zburzyło kolo wykładowe z farmakologii. Niby nie bylo trudne samo w sobie, ale materiał, który przerobiliśmy na wykładach przeraził mnie swym ogromem. :-)

Wracam.
Kilka osób poprosiło mnie, żebym opisywala jak to jest na moich studiach, więc postaram się dla nich :))

Wracam do farmakologii ukochanej (zmorze śniącej mi się po nocach :P) ..
Ale co by było milej: Zaz- La Fee.

7 komentarzy:

  1. Byłby czas moja droga, byłby czas wrócić ;].

    Mam ten sam problem, co ty. Ostatnio miałam pomysł na notkę. Dobry pomysł. Naprawdę dobry.
    I mi wyleciał z głowy xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak :) Ale czasami lepiej się wyspać ;p

      Usuń
  2. Ja pomysł na notkę zawsze mam wtedy, kiedy kładę się spać, ale niestety nie chce mi się już uruchamiać komputera:P

    powodzenia na farmie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebo zostaw lotnikom, culpy zostaw mnie ;)
    To co, chwila wytchnienia? Bo tak się składa że mam Kinderki i się nieco martwię o datę przydatności xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przychodzę po zajęciach do kinderka,a ono śpi ;))

      Usuń
    2. KIEDY?!
      Ja się boję. Jak ty możesz wejść a ja nawet nie zauważę...

      Usuń
    3. Chyba masz za dużo nauki :) Pora na reset Śpioszku :*

      Usuń